Kinderen

Kinderen lees ik bij voorkeur via de ouder(s). Het lezen van kinderen gaat net als bij het lezen van volwassenen. Ik werk met dat wat ik doorkrijg. Bij aanvang stel ik ter controle aan de ouder(s) vragen om na te gaan of ik de energie van het kind oppak. Wanneer ik de energie van het kind lees, krijg ik informatie over bijvoorbeeld:

  • Hoe voelt je kind zich.
  • Wat leeft er bij je kind.
  • Waar loopt je kind tegenaan.
  • Hoe verhoudt je kind zich tot andere mensen, zoals binnen het gezin, op school, met familie en vriend(innet)jes.
  • Waar is je kind goed in.
  • Waar word je kind blij van.
  • Wat kan anders, wat kan beter.

De informatie geeft (meer) inzicht in jou als ouder en in het kind. Ook geeft het handvaten om je kind beter te begrijpen en te begeleiden.

 

Persoonlijke begeleiding

Naast mijn werk als Energiewerker zet ik me graag in voor (hoog)gevoelige kinderen. Vanuit mijn eigen ervaringen en in combinatie met mijn heldere vermogens kan ik deze kinderen helpen zich beter in hun leven te manifesteren. Manifesteren zonder angst en zonder zich anders voor te hoeven doen. Leren hoe ze zich over zichzelf kunnen ontfermen en hoe ze met persoonlijke uitdagingen in het leven om kunnen gaan. Ze leren hun zijn in een breder perspectief te plaatsen.

Ik maak me hard voor dat ze ontdekken wie ze werkelijk zijn en hun innerlijke kracht vinden. Hun persoonlijke ontwikkeling begint bij het herkennen, erkennen en uitdragen van wie ze werkelijk zijn. Juist voor deze kinderen is dit van belang! Juist hun unieke kwaliteiten zijn essentieel om na de verbinding met hun eigen wereld de verbinding met de wereld om hen heen te maken én om de wereld verder te brengen.

Ik begeleid (hoog)gevoelige kinderen door intuïtief maatwerk te verzorgen. De begeleiding zal door samen praten plaatsvinden. Dit kan ook tijdens het samen creatief bezig zijn en/of samen in de natuur zijn. Indien nodig zal ik, met toestemming van de ouders, energiebehandelingen geven. De kern van de begeleiding is dat er naar de energetische ontwikkeling van het kind wordt gekeken. De begeleiding kan bestaan uit het helpen bij de persoonlijke ontwikkeling, zoals het vergroten van de eigenliefde, het zelfvertrouwen en de zelfkennis. Het helpen bij het bewust worden van hun intuïtie, zodat ze leren om naar hun innerlijke stem te luisteren en op hun innerlijk weten te vertrouwen. Maar ook het verminderen van het in extreme mate ervaren van emoties zoals verdriet, angst en woede. Ook kan de begeleiding bestaan uit het helpen bij de spirituele ontwikkeling, zoals het leren omgaan met paranormale ervaringen (bijvoorbeeld het zien van ‘spoken’).

Ik help ze bewuster worden van hun zijn. Dit betekent dat ik ook naar de omgeving, zoals ouders, van deze kinderen zal kijken. Van de ouders wordt verwacht dat ze zich reflectief opstellen.

Terug naar boven